zondag 1 september 2013

Atlanta

Ik had me het volgende bedacht: als we een late vlucht nemen, kunnen we op een normale plaatselijke tijd naar bed en komen we meteen in het goede ritme. Dat was een beetje dom. Onze interne klok laat zich niet zo makelijk foppen. Maakt niet uit, komt vanzelf. Ik ben helemaal blij dat ik weer in mijn favoriete vakantieland ben. Ook vind ik het super gezellig om weer bij mijn zussie te zijn (of zij er ook zo over denkt?).
Om zes uur zijn we maar opgestaan. Kunnen we lekker rustig aan doen.
We hebben heerlijk buiten op het terras ontbeten. Dat is pas vakantie!!! Het weer is lekker warm. Toen zijn we onze huurauto op gaan halen. Er was weinig keus ivm labourday weekend. Dat betekende wel dat we weer een nog grotere auto dan voorheen wisten te scoren. Het is een Jeep Grand Cherokee. Wat een slagschip! Het is een auto met een startknop. Ik starte de auto maar we konden vervolgens de "sleutel"  nergens vinden. Bij de booth bij de uitgang nog eens gevraagd waar dat ding was. Wij allemaal zoeken, maar we konden hem niet vinden. Uiteindelijk ben ik uitgestapt om te kijken of hij misschien onder mijn stoel was gevallen. Nee, hij lag niet onder mijn stoel maar OP mijn stoel.Ik zat er dus op. Ach, je kunt  niet altijd op je toppen van je vermogen handelen.
We zijn toen richting het hotel gereden en hebben daar in de buurt een lekkere manicure en pedicure ondergaaan. De voetjes en handjes zien er weer piekfijn uit. Inmiddels hadden we weer honger en hebben we op loopafstand van het hotel bij TGI Friday gegeten. Een leuke tent waar we heerlijk gegeten hebben. Het was er erg druk en het grappige was dat we van al die mensen de enige blanken waren. Een aparte gewaarwording.  Al met al een zeer plezante dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten